درحال بارگذاري...
  1. شرح مسئولیت:یحیی تابش، محمد مروتی، محمد اکبرپور
  2. محل نشر: تهران    ناشر: دانشگاه صنعتی شریف، موسسه انتشارات علمی    سال نشر: 1394   
  3. مشخصات ظاهری: 250 ص
  4. یادداشت:کتابنامه
  5. خلاصه/چکیده:اصطلاح دره سیلیکون از آنجا ناشی شد که این ناحیه به مرکزیت نوآوری و تولید تراشه های سیلیکونی تبدیل شد، ولی بعدها دره سیلیکون مصداقی شد از همه فعالیت های نوآورانه در زمینه فناوری های پیشرفته، و پایگاهی شد برای بسیاری از شرکت های بزرگ و معتبر و هزاران شرکت نوپا.
    شناخت دره سیلیکون و فرایندها و الگوهای آن، برای برنامه ریزی در جهت توسعه اقتصادی دانش بنیان ضروری است و در این مجموعه به منظور ارائه مطالعات انجام شده در راستای شناخت دره سیلیکون، نخست به واکاوی ریشه های تاریخی و عوامل موفقیت در دره سیلیکون می پردازیم، سپس پای صحبت کارآفرینانی موفق می نشینیم که آشنایی با فعالیت های عینی و دیدگاه های آنان بسیار درس آموز است، بررسی نحوه فعالیت نهادهای پشتیبان کارآفرینی در دره سیلیکون و تنوع آنها و آشنایی با شرکت های پیشتاز، شناخت عمیقی از فعالیت های دره سیلیکون حاصل می کند.
    مطالب ارائه شده در این کتاب با عناوین ذیل فصل بندی شده اند: واکاوی دره سیلیکون، کارآفرینان، نهادهای پشتیبان شرکت های نوپا، بررسی مراکز رشد، کارآفرینی در دانشگاه ها، شرکت ها، اکوسیستم دره سیلیکون، تأمین سرمایه شرکت های نوپا، زیرساخت های حقوقی و قضایی، روندهای سرمایه گذاری در دره سیلیکون، دره سیلیکون از دریچه آمار
  6. یادداشت:این کتاب با شماره راهنمای T 20 .T3 در کتابخانه دانشگاه صنعتی شریف موجود است
  7. یادداشت:گنجینه
  8. توصیفگرها:
  9.     تکنولوژی های پیشرفته  
  10.     کارآفرینی
  11. شناسه افزوده: ثروتی،‌محمد
  12. شناسه افزوده: اکبرپور، محمد 1357 -

 فهرست محتوای دیجیتالی

 فهرست مطالب