درحال بارگذاري...
${resourceTitle}
4635 Viewed

مجموعه مقالات نهمین کنفرانس سالانه انجمن کامپیوتر ایران 28-30 بهمن ماه 1382، برگزارکنندگان انجمن کامپیوتر ایران، دانشگاه صنعتی شریف (مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته)

کنفرانس سالانه انجمن کامپیوتر ایران (نهمین: 1382: تهران) , خادم زاده، احمدرضا

  1. شرح مسئولیت:گردآوری و تنظیم احمدرضا خادم زاده ... [ودیگران]
  2. محل نشر: تهران    ناشر: دانشگاه صنعتی شریف، انجمن کامپیوتر ایران    سال نشر: 1382   
  3. مشخصات ظاهری: ج.: مصور، جدول، نمودار
  4. خلاصه/چکیده:گسترش روز افزون شبکه های کامپیوتری و اینترنت، دلیل پیشرفت جهشی در حوزه علوم و مهندسی و همگرایی با سایر دانش های مرتبط است. با توجه به پیشرفت های علمی بین المللی در این حوزه و نقش آن در جوامع دانایی محور، توجه ویژه به بهره برداری و بسترسازی برای استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در چارچوب چشم انداز جوامع اطلاعاتی را لازم و ضروری می گرداند.
    انجمن کامپیوتر ایران با هدف رشد، اعتلا و اشاعه دانش و فناوری کامپیوتر و با تاکید بر جنبه های کاربردی و توسعه ای ویژه برای کشور و شناسایی و گسترش ارتباط متقابل میان علوم و مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، به برگزاری کنفرانس های سالانه اقدام می کند.
    نهمین کنفرانس سالانه به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف (مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته و دانشکده مهندسی کامپیوتر) برگزار شد. در مجموع 350 مقاله به دبیرخانه ارائه شد که 116 مقاله جهت ارائه شفاهی و 46 مقاله برای ارائه پوستری برگزیده و چاپ شده اند
  5. یادداشت:این کتاب با شماره راهنمای QA 76 .5 .C61 1382 در کتابخانه دانشگاه صنعتی شریف موجود است
  6. یادداشت:گنجینه
  7. توصیفگرها:
  8.     کامپیوترها - ایران - کنگره ها  
  9.     داده پردازی - ایران - کنگره‌ها
  10. شناسه افزوده: خادم زاده، احمدرضا