درحال بارگذاري...
${resourceTitle}
0 Viewed

موتور جستجوی موری: پلتفرم جست‌وجوی تصویری براساس هوش مصنوعی

دانشگاه صنعتی شریف، پارک علم و فناوری

  1. سال : 1403   
  2. منشاء: پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف
  3. خلاصه/چکیده: «موری» یک موتور جست‌وجوی هوشمند خرید آنلاین لباس است که بر پایه هوش مصنوعی و توسط یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف ایجاد شده است. از طریق موری جست‌وجوی متنی هوشمند انجام می‌شود و کاربران می‌توانند با توصیف طرح و رنگ لباس موردعلاقه خود از پوشاک موجود در این پلتفرم استفاده کنند. موری با استفاده از هوش مصنوعی متن وارد شده توسط کاربر را متوجه و با تحلیل متن و عکس‌های موجود در فروشگاه‌های آنلاین در حوزه پوشاک و فشن، نزدیک‌ترین نتایج ممکن به خواسته کاربر را پیدا و نمایش خواهد داد. این موتور جستجوگر در حال حاضر بیش از 1500 فروشگاه آنلاین و برند تولیدکننده پوشاک و فشن را پوشش می‌دهد. یکی از ارزش‌هایی که موتور جستجوگر موری ایجاد می‌کند این است که با توانمند کردن مشاغل خرد در سراسر کشور، امکان دیده شدن و جذب مشتری را فراهم می‌کند تا در رقابت با فروشگاه‌های آنلاین، امکان بقای بیشتری داشته باشند
  4. مرحله تحقیق:کاربردی
  5. نوع تحقیق:نوآوری
  6. یادداشت:گنجینه
  7. توصیفگرها:
  8.     موتورجستجو Search Engine  
  9.     طرح‌ها و دستاوردها Plans and Achievements  
  10.     نوآوری‌ها و فناوری‌ها Innovations & Technologies  
  11.     طراحی و ساخت Design and Construction
  12. نشانی وب: https://B2n.ir/f61303
  13. شماره سند:19-511836