درحال بارگذاري...
${resourceTitle}
884 Viewed

مسابقات ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش‌آموزی (نادکاپ شریف) [رویدادها]

  1. شرح مسئولیت:حامیان معاونت پژوهشی دانشگاه صنعتی شریف، معاونت متوسطه وزارت آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری، معاونت علمی ریاست جمهوری، بسیج دانش آموزی، شهرداری تهران
  2. عنوان دیگر:com.ppco.dlib.application.utils.marc.MetadataViewTagObj@3083bd87
  3. محل نشر: ناشر: سال نشر: 1401-1402   
  4. یادداشت: وبگاه رویداد: http://nadcup.sharif.ir
  5. خلاصه/چکیده:مسابقات ملی و آموزشی نو آوری و ابتکارات دانش‌آموزی دانشگاه صنعتی شریف (نادکاپ شریف) پرطرفدارترین مسابقات دانش‌آموزان کشور است که توسط گروهی از مربیان فوق برنامه مدارس پیشرو در سراسر کشور طراحی شده است. حامیان این مسابقات نهادها و سازمانهایی مانند معاونت پژوهشی دانشگاه صنعتی شریف، معاونت متوسطه وزارت آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری، معاونت علمی ریاست جمهوری، بسیج دانش آموزی، شهرداری تهران و … بوده‌اند. اولین دوره این مسابقات در سال 1385 برگزار شده است. در ابتدا نادکاپ در بخش رباتیک به عنوان مسابقات مقدماتی برای کسب سهمیه شرکت در مسابقات بین‌المللی دانشگاه ولنگونگ مطرح شد.
    در این رویداد دانش‌آموزان می‌توانند طی مسابقه به تمرین خود اتکایی و اعتماد به نفس پرداخته و از یادگیری بازی محور و مسابقه محور لذت ببرند. رویکرد اساسی این جشنواره در حوزه علوم نوین با رویکرد جهانی STEAM و PBL یادگیری پروژه محور و با هدف ایجاد بروز فرصت خلاقیت و تمرین کار گروهی در دانش آموزان طراحی و اجرا شده است. از بخش‌های مختلف این مسابقه می‌توان به هوافضا، رباتیک، نانو، زیست فناوری، آینده‌پژوهی، کمیکار، چرتکه و... اشاره کرد. پرورش خلاقیت و نوآوری، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس و تقویت هویت ملی و فرهنگی دانش‌آموزان با تاکید بر نیازسنجی و توانمندی‌های علمی و عملی داخلی و تجربه کار گروهی شیرین از دیگر اهداف این مسابقه است. چهاردهم، شانزدهم و هجدهمین تا بیست و هفتمین دوره این مسابقات در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شده است.
  6. یادداشت:گنجینه
  7. توصیفگرها:
  8.     مسابقات ملی و آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی (نادکاپ شریف)  
  9.     دانشگاه صنعتی شریف Sharif University of Technology  
  10.     رویدادها Events  
  11.     جشنواره Festival  
  12.     مسابقات ملی National Competitions  
  13.     مسابقه دانش‌آموزی Student Competition  
  14.     مسابقات آموزشی Educational Competitions
  15. شماره سند:60-505344

 فهرست محتوای دیجیتالی

 فهرست مطالب

اين منبع فهرست مطالبي ندارد