درحال بارگذاري...
${resourceTitle}
1042 Viewed

شتابدهنده شریف [مکان‌ها]

  1. شرح مسئولیت:مدیر حامد کاشانی؛ معاون اجرایی محمدعلی بابازادگان
  2. یادداشت: منبع: کتابچه مجتمع خدمات فناوری دانشگاه صنعتی شریف با شماره راهنمای 495625
  3. خلاصه/چکیده:شتاب‌دهنده شریف به عنوان نخستین شتاب‌دهنده دانشگاهی ایران، فعالیت خود را به طور رسمی از ابتدای سال 93 برای پرورش ایده‌های خلاقانه دانشــجویان و فارغ‌التحصیلان دانشــگاه صنعتی شریف آغاز کرده اســت. این شــتاب‌دهنده به عنوان یکی از نهادهای زیرمجموعه پارک علم و فناوری دانشــگاه صنعتی شــریف، از اســتارتاپ‌های مبتنی بر فناوری در حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، فنی و مهندسی و سخت‌افزاری حمایت می‌کند.
    حمایت‌های شتاب‌دهنده شریف در قالب بســته خدمات شامل ارائه مشــاوره، آموزش، تخصیص فضای کار اشتراکی، ارائه خدمات کارگاهی و آزمایشگاهی برای توسعه محصول، پرداخت بذرمایه و فراهم آوردن امکان دسترسی به شبکه سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و شرکای صنعتی برای استارتاپ‌ها است.
    رســالت کاری شتاب‌دهنده شریف کاهش ریسک آغاز کسب‌وکار برای تیم‌های مستعد و دانشــی است. شتاب‌دهنده شریف تلاش می‌کند تا استارتاپ‌ها در آغاز به کار خود در فرآیند شتاب‌دهی 3 تا 9 ماهه بر روی توسعه فناوری و محصول متمرکز شوند. همچنین استارتاپ‌های موفق خارج شــده از شتاب دهنده می‌توانند دوره سه ساله رشد را در مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، سپری کنند و از خدمات آن بهره‌مند شوند. ارائه نیازمندی ‌های روز صنعت و بازار به منظور ترغیب دانشــجویان برای فعالیت در راســتای رفع نیازمندی‌های روز کشور از طریق رویدادهای آموزشی از دیگر محورهای فعالیت شتاب‌دهنده شریف است
  4. یادداشت:گنجینه
  5. توصیفگرها:
  6.     مرکز خدمات فناوری Technology Service Center  
  7.     مراکز علمی و پژوهشی Scientific and Research Centers  
  8.     دانشگاه صنعتی شریف Sharif University of Technology  
  9.     استارتاپ‌ Startup  
  10.     پارک علم و فناوری Science and Technology Park  
  11.     شتابدهنده Accelerator
  12. نشانی وب: http://setak.sharif.edu
  13. شماره سند:47-504046