درحال بارگذاري...
جستجو برای: روحانی--منصور-وزیر-کشاورزی-و-منابع-طبیعی
0.088 ثانیه

    درخواست انجمن ملی حفاظت منابع طبیعی و محیط انسانی از دانشگاه صنعتی آریامهر برای ارسال گزارش طرح‌های تحقیقاتی شناخت و بررسی حفاظت منابع طبیعی [مکاتبات]

    / ارسال‌کننده‌ نامه احمدعلی احمدی؛ مخاطب‌ نامه مهدی ضرغامی.
    در این نامه احمدعلی احمدی دبیر کل انجمن ملی حفاظت منابع طبیعی با توجه به موافقتنامه‌ انجام شده بین دانشگاه و انجمن به منظور شناخت و بررسی مسائل حفاظت محیط طبیعی و بهبود و سالم سازی محیط زیست انسانی و تعیین راه حل‌های علمی و عملی و تعهد و پرداخت هزینه های سه طرح تحقیقاتی در این راستا توسط انجمن از... 

    درخواست اطلاعات درباره تولید پروتئین از ملاس چغندرقند از وزارت کشاورزی و منابع طبیعی [مکاتبات]

    / ارسال‌کننده نامه مهدی ضرغامی؛ مخاطب نامه منصور روحانی.
    از سوی کمیته عالی پروتئین وزارت کشاورزی برآورد اقتصادی تولید پروتئین از ملاس چغندر قند به مرکز مهندسی بیوشیمی و کنترل محیط زیست دانشگاه صنعتی آریامهر سپرده شده بود. مهدی ضرغامی نیابت تولیت عظمی دانشگاه صنعتی آریامهر به منصور روحانی، وزیر کشاورزی و منابع طبیعی درخواست کردند تا اطلاعاتی درباره ب ملاس... 

    گزارش عملکرد و بازدید و هزینه‌های انجام شده در اردوگاه پره‌سر دانشگاه صنعتی شریف در سال 1384 [مکاتبات]

    / ارسال کنندگان نامه و گزارش سیدعلی حسینی و سامان روحانی؛ مخاطبان نامه و گزارش جمال‌الدین هاشمیان و سامان روحانی.
    این سند گزارش بازدید سامان روحانی سرپرست امور پشتیبانی دانشگاه صنعتی شریف از اردوگاه پره سر است که خطاب به جمال‌الدین هاشمیان معاونت اداری و مالی دانشگاه نوشته و در آن نکاتی را در جهت روند بازسازی این اردوگاه متذکر شد این نکات شامل فعالیت زیاد دفتر حقوقی دانشگاه در زمینه حل مشکل سند زمین‌های پره‌سر،... 

    قرارداد همکاری ارائه خدمات کپی به مراجعان در کتابخانه‌های دانشگاه صنعتی شریف [سند]

    / طرفین قرارداد عباس مظفر و محمدمهدی روحانی مشهدی.
    این سند، شامل 2 نامه است هر دو نامه مربوط به قرارداد همکاری است که بین دانشگاه صنعتی شریف به نمایندگی عباس مظفر به عنوان کارفرما از یک طرف و موسسه انتشارات علمی دانشگاه به نمایندگی محمد مهدی روحانی مشهدی به عنوان پیمانکار در زمینه ارائه خدمات کپی کتابخانه مرکزی و شعب منعقد شد  

    نقش ماندگار [بروشور]

    / مرکز راهبردی و توسعه منابع دانشگاه صنعتی شریف؛ با همکاری بنیاد حامیان دانشگاه صنعتی شریف.
    این بروشور ضمن معرفی دانشگاه صنعتی شریف، به معرفی حامیان دانشگاه صنعتی شریف در سال های 97 و 98 و همچنین پروژه‌های مهم دانشگاه برای حمایت حامیان دانشگاه پرداخته و اولویت‌های این دانشگاه برای جلب مشارکت خیرین را معرفی می‌کند  

    تحول در دانشگاه صنعتی شریف: مفاهیم، مبانی و منشور [سند]

    / کارگروه تحول مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع دانشگاه صنعتی شریف؛ همکاران محمدرضا آراستی و دیگران.
    این سند به موجب درخواست دکتر محمود فتوحی، رئیس دانشگاه صنعتی شریف تهیه شده است.هدف این سند و راهکارهای اجرایی آن دانشگاهی است پاسخگو، منعطف، آینده‌نگر و محلی برای جذب بهترین دانشگران خلاق و شکوفایی استعدادهاست. محتوای این سند شامل درآمد، علم، دانش و دانشگاه، دانشگاه صنعتی شریف چگونه دانشگاهی باشد،... 

    شریف 1414: چشم‌انداز دانشگاه صنعتی شریف [سند]

    / کارگروه تحول مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع دانشگاه صنعتی شریف؛ همکاران محمدرضا آراستی و دیگران.
    کارگروه تحول این سند را به منظور ترسیم نقشه راه نحقق منشور دانشگاه صنعتی شریف به دانشگاه پیشنهاد داده است و توصیه‌ها در هر بخش تعیین کننده بخشی از نقشه راه است. محتوای این سند شامل پیشگفتار، منشور دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه صنعتی شریف 15 سال بعد، نقشه راه تحقق منشور شریف، عامل‌های محیطی، عامل ‌های... 

    میان رشته‌ای‌ها و علوم و فناوری‌های براینده در دانشگاه صنتعی شریف: نیاز و ساختار فعالیت‌ها [سند]

    / کارگروه تحول مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع دانشگاه صنعتی شریف؛ همکاران محمدرضا آراستی و دیگران.
    در ابتدا به مفاهیم مرتبط راجع به مفاهیم میان‌رشته‌ای، دگررشته‌ای، درون‌رشته‌ای و فرارشته‌ای پرداخته شده است. نمونه‌های جهانی درباره این مفاهیم پرداخته شده است. تاریخچه پرداختن به موضوع میان رشته‌ای در دانشگاه صنعتی شریف و انگیزه‌ها و نیاز دانشگاه به این موضوع توجه شده است. در پایان پیشنهاد... 

    اثرگذاری اجتماعی دانشگاه: پیوند میان پژوهش و دوره‌های تکمیلی [سند]

    / کارگروه تحول مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع دانشگاه صنعتی شریف؛ همکاران محمدرضا آراستی و دیگران.
    محتوای این سند شامل مدل دستیابی به هدف دانشگاه با اثربخشی اجتماعی بالا، چگونگی پیوند دوره‌های تکمیلی با پژوهش فرایند کلیدی و شامل هفت پیوست‌ از قبیل آشنایی با وظایف و راهبردهای اثربخشی، نمونه تحول در ساختار دانشگاه‌ها و ... است  

    رسم فنی (گرافیک مهندسی)

    / محمدمهدی روحانی مشهدی؛ ویراسته علی کافی.
    گرافیک را می توان فن تهیه علائم و نشانه های اختصاری یا فن کدگذاری به منظور انتقال سریع یک موضوع به دیگران نامید. گرافیک مهندسی بهترین و سریع ترین روش انتقال اطلاعات و دانش فنی-مهندسی است و به همین دلیل زبان بین المللی فنی-مهندسی نامیده می شود. گرافیک مهندسی خود شامل موضوع های؛ گرافیک و نقشه خوانی،... 

    واگذاری محل دبیرستان حرفه‌ای محمدرضا شاه به دانشگاه صنعتی آریامهر [مکاتبات]

    / ارسال‌کننده نامه محمدرضا نیک‌پی؛ مخاطب نامه وزیر آموزش و پرورش.
    این نامه قسمتی از صورتجلسه مورخ 44.12.28 هیات وزیران درباره واگذاری موقت و اجاره‌ای محل دبیرستان حرفه‌ای محمدرضا شاه به دانشگاه صنعتی آریامهر است. به دلیل مشخص نشدن محل قطعی دانشگاه در تهران، معاون نخست‌وزیر آقای محمدرضا نیک‌پی از وزیر آموزش و پرورش درخواست کردند تا ساختمان دبیرستان را موقتا به... 

    درخواست از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برای خودداری از تماس مستقیم با ماموران سیاسی و کنسولی خارجی [مکاتبات]

    / ارسال‌کننده‌ نامه قاسم معتمدی؛ مخاطب‌ نامه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی.
    در این سند قاسم معتمدی وزیر علوم و آموزش عالی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی درخواست کرد تا در صورت تماس مستقیم مقامات خارجی با دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی راهنمایی‌های لازم به منظور ایجاد ارتباط از طریق وزارت امور خارجه و وزارت علوم و آموزش عالی به آنان داده و از تماس مستقیم خودداری شود  

    شرایط و ضوابط تهیه و تامین مسکن کارکنان و تسهیلات پیش‌بینی شده برای آن [مکاتبات]

    / ارسال کننده نامه منوچهر گنجی؛ مخاطب نامه مهدی ضرغامی.
    در این سند منوچهر گنجی وزیر آموزش و پرورش و سرپرست وزارت علوم و آموزش عالی از مهدی ضرغامی رئیس دانشگاه آریامهر درخواست کرد به منظور اتخاذ تصمیم هماهنگ در تامین مسکن کارکنان سازمان‌های کشوری طرح‌هایی درباره تهیه و تامین مسکن کارکنان مبتنی بر نکات مطرح شده در سند تهیه کنند تا پس از طرح در هیات امناء و... 

    ضوابط تعویض محل خدمت اعضای هیات علمی از یک دانشگاه به دانشگاه دیگر [مکاتبات]

    / ارسال‌کننده‌ نامه عبدالحسین سمیعی؛ مخاطب‌ نامه مهدی ضرغامی.
    با توجه به مذاکرات هفتمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور درباره شکایت بعضی از روسای دانشگاهها در خصوص تعویض محل خدمت اعضای هیات علمی از یک دانشگاه به دانشگاه یا موسسه آموزش عالی دیگر قرار شد که ضوابط و مقررات این امر بوسیله شورا تهیه و به اجرا گذاشته شود و طبق نظر نخست وزیر،... 

    اعلام وزیر علوم و آموزش عالی درباره شرایط تاسیس رشته‌های جدید در دانشگاه‌ها [مکاتبات]

    / ارسال‌کننده‌ نامه قاسم معتمدی ؛ مخاطب‌ نامه مهدی ضرغامی.
    در این سند قاسم معتمدی وزیر علوم و آموزش عالی، شرایط و ضوابط تاسیس رشته‌های جدید در دانشگاه‌ها را برای اجرا به مهدی ضرغامی ریاست دانشگاه اعلام کرد  

    ضوابط ویژه اجازه تاسیس دانشگاه‌ها و مدارس عالی خصوصی درایران [مکاتبات]

    / ارسال‌کننده نامه قاسم معتمدی، مخاطب نامه مهدی ضرغامی.
    این سند شامل نامه و متن اطلاعیه است. در نامه آمده است با توجه به شهریه‌های سنگین تحصیل در خارج از کشور و مشکلات مالی خانواده‌ها برای اعزام فرزندان خود به خارج از کشور، ضمن تاکید بر آموزش رایگان برای همه، جهت ایجاد تسهیلات بیشتر برای کسانی که مایل به پرداخت شهریه هستند و برای تامین نظر خانواده‌هایی... 

    درخواست وزیر علوم و آموزش عالی برای کاشت درخت در روز آیین درختکاری به مناسبت بزرگداشت پنجاه سال شاهنشاهی [مکاتبات]

    / ارسال‌‌کننده نامه قاسم معتمدی؛ مخاطب‌ نامه مهدی ضرغامی.
    در این سند قاسم معتمدیوزیر علوم و آموزش عالی از مهدی ضرغامی نائب‌التولیه دانشگاه صنعتی آریامهر درخواست کرد تا در آیین فرخنده درختکاری که به مناسبت بزرگداشت پنجاه سال شاهنشاهی پهلوی در روز جمعه بیستم اسفند 1355 برگزار می شود نسبت به کاشت 50 اصله درخت اقدام کنند  

    حکم انتصاب دکتر عباس انواری به سمت ریاست دانشگاه صنعتی شریف [حکم]

    / ارسال‌کننده حکم ایرج فاضل؛ مخاطب حکم عباس انواری.

    اعلام شرایط اساتید اعزام به خارج از کشور برای بازدید و ماموریت [مکاتبات]

    / ارسال‌کننده نامه وزارت علوم و آموزش عالی؛ مخاطب نامه ریاست دانشگاه صنعتی آریامهر.
    در این سند وزارت علوم و آموزش عالی اعلام کرد، با توجه به این که دانشجویان ایرانی مقیم خارج درصدد هستند از اساتید دانشگاه‌های ایرانی و مقاماتی که به خارج از کشور مسافرت می‌کنند دعوت کنند تا در جلسات دانشجویی آنان شرکت کنند و با طرح سوالاتی که آنان از عهده پاسخ برنیایند آنان را مورد تمسخر و استهزاء...