درحال بارگذاري...
  1. شرح مسئولیت:یو.نادیان بات ؛ ترجمه جعفر باقری‌ نژاد، شیوا صالح‌ نیا
  2. محل نشر: تهران    ناشر: دانشگاه صنعتی شریف ، موسسه انتشارات علمی    سال نشر: 1394   
  3. مشخصات ظاهری: ش، 336ص. : مصور، جدول، نمودار
  4. یادداشت: عنوان اصلی: An introduction to queueing theory : modeling and analysis in applications
  5. یادداشت:کتابنامه
  6. خلاصه/چکیده:درپی رشد و توسعه اجتماعات و پیشرفت های حاصل در علم و فناوری، مقوله سیستم های صف از اهمیت خاصی برخوردار شده است، زیرا سازمان ها اعم از تولیدی و خدماتی، در دنیای رقابتی به دنبال کسب رضایت مشتریان، بهینه سازی سیستم ها و مصرف بهینه منابع و کاهش زمان انتظار هستند.
    این کتاب می تواند یک منبع درسی برای دانشجویان سال اول کارشناسی ارشد حوزه های علوم کاربردی مانند علوم کامپیوتر، تحقیق در عملیات و مهندسی صنایع یا سیستم و زمینه های مرتبط مانند مهندسی تولید و ارتباطات به شمار آید. همچنین برای سایر دانشجویان مقاطع بالاتر تحصیلات تکمیلی در رشته های ریاضی، آمار و مهندسی که پشتوانه لازم را در زمینه ریاضیات و تئوری احتمالات دارند، منبع مفیدی خواهد بود.
    کتاب حاضر به دلیل دقت در ارائه مطالب، کمک بزرگی برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای رشته های مهندسی، مدیریت، آمار و سایر شاخه های مرتبط در جهت درک عمیق تر مفاهیم سیستم های صف و مدلسازی ریاضی آنهاست. همچنین مدیران، برنامه ریزان، متخصصان و آگاهان سازمان ها و بنگاه های اقتصادی می توانند از طریق این کتاب، به اطلاعات جامعی از ساختارها و نحوه کارکرد سیستم های صف دست یابند که برای درک رفتار فرآیندهای سازمانشان ضروری است و به منظور بهبود در خطوط تولید، ارائه خدمات و کسب و کارهای مرتبط با طراحی سیستم های اجرایی عملیاتی کارا، به تصمیم گیری آگاهانه و هوشمندانه منجر می گردد.
    کتاب شامل دوازده فصل با عناوین ذیل می باشد: فصل اول؛ مقدمه، فصل دوم؛ مدل های اجزای سیستم، فصل سوم؛ مفاهیم پایه در فرآیندهای تصادفی، فصل چهارم؛ سیستم های صف مارکفی ساده، فصل پنجم؛ مدل های زنجیره مارکف محاط شده، فصل ششم؛ مدل های مارکف توسعه یافته، فصل هفتم؛ شبکه های صف، فصل هشتم؛ مدل های فرآیند تجدید، فصل نهم؛ صف عمومی 1 G /G / و تقریب ها، فصل دهم؛ استنباط آماری مدل های صف، فصل یازدهم؛ مسائل تصمیم گیری در نظریه صف، فصل دوازدهم؛ مدل سازی و تحلیل با استفاده از ابزارهای محاسباتی.
  7. یادداشت:این کتاب با شماره راهنمای T 57 .9 .B47519 در کتابخانه دانشگاه صنعتی شریف موجود است
  8. یادداشت:گنجینه
  9. توصیفگرها:
  10.     نظریه صف‌ ها
  11. شناسه افزوده: صالح‌نیا، شیوا مترجم
  12. شناسه افزوده: باقری‌ نژاد، جعفر 1336 - مترجم

 فهرست محتوای دیجیتالی

 فهرست مطالب

...ادامه