درحال بارگذاري...
  1. شرح مسئولیت:پی.جی. کین، ای.اف. کالتکا؛ ترجمه مرتضی مرادی، سینا معصوم زاده، غلامرضا نصیری
  2. محل نشر: تهران    ناشر: دانشگاه صنعتی شریف، موسسه انتشارات علمی    سال نشر: 1394   
  3. مشخصات ظاهری: 280 ص. مصور
  4. یادداشت: عنوان اصلی: Delay Analysis in Construction Contracts
  5. خلاصه/چکیده:علی‌رغم پیچیدگی‌های ذاتی موجود در مدیریت و تحلیل تأخیر و حل و فصل ادعاهای ناشی از آن، در این کتاب سعی شده است مفهوم تأخیر و اختلال در پروژه به‌خوبی تبیین گردد و روش‌های رایج و پرکاربرد تحلیل و واکاوی آنها مورد بررسی قرار گیرد. علاوه بر این، استانداردهای رایج این حوزه نیز معرفی و رویکرد مورد نظر آنها در مواجهه با انواع تأخیرها معرفی گردیده است. در این کتاب ابتدا مروری کلی بر مبحث زمان‌بندی پروژه، و سپس انواع مختلف تأخیر و اختلال در پروژه معرفی می شود و در مورد روش‌های سنجش و تحلیل تأخیر و اختلال و همچنین نقاط قوت و ضعف هر یک مباحثی گردآوری شده است.
    هدف این کتاب ارائه روشی کاربردی برای اجرای فرایند ارزیابی تاخیر و شامل بازنگری جامعی از روش های اصلی موجود برای تحلیل تاخیر است. تحلیل تاخیر افزون بر مطالعه و تحقیق در مورد رخدادهای مهم، شامل شناسایی مواردی میشود که واقعا زمان تکمیل پروژه را تحت تاثیر قرار می دهند. باید توجه داشت که هر روش تحلیلی که استفاده می شود باید کاملاً شفاف و دارای رویکرد رو به جلو و از همه مهمتر، مبتنی بر مدارم مستند، واقعی و قابل اطمینان باشد.
    کتاب درپنج فصل باعناوین زیر تدوین شده است. فصل اول؛ مقدمه، فصل دوم؛ زمانبندی پروژه، فصل سوم؛ شناسایی تاخیرهای پروژه، فصل چهارم؛ روش های تحلیل تاخیر، فصل پنجم؛ مسائل مشکل ساز و پیچیده. در انتها ، مراجع و پرونده های مورد اشاره در کتاب و واژه نامه ها نیز آورده شده است
  6. یادداشت:این کتاب با شماره راهنمای HD 9715 .A2 .K44319 در کتابخانه دانشگاه صنعتی شریف موجود است
  7. یادداشت:گنجینه
  8. توصیفگرها:
  9.     صنعت ساخت و ساز -- کنترل هزینه  
  10.     برنامه ریزی تولید
  11. شناسه افزوده: کالتکا، ای. اف، Caletka, A. F. (Anthony F.)
  12. شناسه افزوده: مرادی، مرتضی 1357- مترجم
  13. شناسه افزوده: معصوم زاده، سینا مترجم
  14. شناسه افزوده: نصیری، غلامرضا مترجم

 فهرست محتوای دیجیتالی

 فهرست مطالب

اين منبع فهرست مطالبي ندارد