درحال بارگذاري...
  1. شرح مسئولیت:ریچارد لوک، پری مک لنتوش؛ ترجمه دین‌محمد ایمانی، سمیرا سرایلو
  2. محل نشر: تهران    ناشر: دانشگاه صنعتی شریف، موسسه انتشارات علمی    سال نشر: 1393   
  3. مشخصات ظاهری: 120 ص
  4. یادداشت: عنوان اصلی:‌ The busy manager's guide to delegation
  5. یادداشت: CD no.1202
  6. خلاصه/چکیده:مدیران باید وظایف متنوع و فراگیر خود را در حوزه های داخلی و خارجی سازمان از طریق نیروی انسانی و با بهره گیری از روش ها و ابزارهای علمی به انجام برسانند. با واگذاری بخشی از وظایف خود به کارمندان در سطوح مختلف، ضمن مدیریت مطلوب از خلاقیت های نیروی انسانی سازمانشان نیز بهره جویند.
    این کتاب توصیه ها و ایده هایی به شما می دهد که می توان از آنها برای این امر مهم (تفویض اختیار) بهره برد. اینکه چگونه زمینه را برای نتایج عالی و فوق العاده آماده کنید، چه کنید اگر کارها به خوبی پیش نمی رود. "تفویض اختیار" روش سریع و کاملی برای شایستگی بیشترمدیریت است. کتاب روش هایی معتبر و نیز نصایح و پیشنهادهایی کاربردی را پیش روی شما قرار می دهد، تا به یک مدیر و سرپرستی کارامدتر و برجسته تر تبدیل شوید که آن را صرف، برنامه ریزی، بودجه بندی و انگیزش دهی به دیگران کنید.
    مطالب این کتاب درهفت فصل گردآوری شده است. فصل اول، کارهایی را که باید واگذار شود، مشخص کنید. فصل دوم، شخص مناسب برای انجام کار را انتخاب کنید. فصل سوم، کار را واگذار کنید. فصل چهارم، بر پیشرفت کار نظارت و بازخورد ایجاد کنید. فصل پنجم، عملکرد را ارزیابی کنید. فصل ششم، مشکلات معمول در تفویض اختیار و راه حل آنها و در فصل آخر کتاب" طرح مدون پنج روزه" ارائه گردیده است
  7. یادداشت:این کتاب با شماره راهنمای HD 50 .L8419 در کتابخانه دانشگاه صنعتی شریف موجود است
  8. یادداشت:گنجینه
  9. توصیفگرها:
  10.     تفویض اختیار  
  11.     کارکنان -- سرپرستی
  12. شناسه افزوده: مکینتاش، پری،1951 - م.McIntosh, Perry
  13. شناسه افزوده: ایمانی، دین محمد مترجم
  14. شناسه افزوده: سرایلو، سمیرا 1350 - مترجم

 فهرست محتوای دیجیتالی

 فهرست مطالب

اين منبع فهرست مطالبي ندارد