درحال بارگذاري...
${resourceTitle}
9767 Viewed

کارآفرینی به شیوه دکتر فریدون قاسم‌زادهبنیانگذار افرانت

یادگاری‌، رضا 1357 - , سنایی‌فرد، مهشید 1358 -

  1. شرح مسئولیت:نوشته رضا یادگاری، مهشید سنایی‌فرد
  2. محل نشر: تهران    ناشر: کارآفرینان بزرگ    سال نشر: 1392   
  3. مشخصات ظاهری: 112ص
  4. فروست: سری کتاب‌های زندگینامه کارآفرینان بزرگ ایرانی
  5. خلاصه/چکیده:در دهه های پایانی قرن بیستم با گذر از اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی تحولاتی در تکنولوژی نوین رخ داد. جامعه ای بر پایه علم، دانش و اطلاعات جایگزین جامعه عصر صنعتی شد و جامعه اطلاعاتی نام نهاده شد. اهمیت کار آفرینی در کشورها، تنها به خاطر مساله اشتغال نیست، بلکه فعالیت های اقتصادی کوچک است که رشد کرده و توانسته اند سهمی عمده از فن آوری روز و در نتیجه ثروت و درآمد تمام دنیا را به خود اختصاص دهند و نقشی در توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه خود داشته باشند.
    هدف از تهیه و گردآوری این مجموعه بررسی و شناسایی ویژگی افراد خلاق و کارآفرینی است که با سخت کوشی و تلاش مضاعف خود الگویی موفق در راه رسیدن به اهداف والای خود بوده اند. آنان می توانند برای سایر افراد جامعه نیز راهنمای بزرگی باشند تا در عرصه های مورد علاقه خود در جامعه، به خواسته های خود، پیشرفت و رونق صنعت و تجارت ایران همواره کوشا باشند.
    مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف و همکارانش در راستای این الگوسازی‌ ها در جامعه ایرانی مجموعه ی یک صد جلدی کار آفرینان بزرگ ایرانی را به نگارش درآورده است تا با انتقال نکات مهم و لازم به ذکر آنها به نسل جوان از آنان نسلی توانمند و کارآفرین ساخته و به منصه ظهور برساند.
    در این کتاب از آقای فریدون قاسم زاده بعنوان بنیاگذار افرانت و همچنین یک کارآفرین موفق صحبت شده است.
    کتاب شامل مطالب ذیل می باشد: مرکز کار آفرینی دانشگاه صنعتی شریف، چراغ سبز، افرانت از آغاز تا امروز، زندگی و روزکار دکتر فریدون قاسم زاده و بخش پایانی کتاب به تحلیل عوامل موفقیت بنیانگذار افرانت پرداخته است
  6. یادداشت:این کتاب با شماره راهنمای HB 615 .Q3 .Y3 در کتابخانه دانشگاه صنعتی شریف موجود است
  7. یادداشت:این کتاب برای مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف تهیه شده است
  8. یادداشت:گنجینه
  9. توصیفگرها:
  10.     کارآفرینی -- ایران -- سرگذشتنامه  
  11.     موفقیت در کسب و کار-- ایران  
  12.     تامین‌کنندگان خدمات اینترنتی
  13. شناسه افزوده: سنایی‌فرد، مهشید 1358 -