درحال بارگذاري...
${resourceTitle}
4424 Viewed

سی کارآفرین: گفتگو با دانش آموختگان کار آفرین دانشگاه صنعتی شریف

دهبیدی پور، مجید 1359-

  1. شرح مسئولیت:مجید دهبیدی پور .... [و دیگران]
  2. محل نشر: تهران    ناشر: مرکز کارآفرینی دانشگاه شریف    سال نشر: 1391   
  3. مشخصات ظاهری: ج.: جدول، نمودار
  4. یادداشت:کتابنامه
  5. خلاصه/چکیده:کارآفرینی موضوعی که بر ثروت آفرینی و ارزش‌ آفرینی متکی است. امروزه توسعه کارآفرینی و بهبود فضای کسب و کار، یکی از راه های تأثیرگذار برای ایجاد جهش در اقتصاد ایران است که شمار دانش‌آموختگان آن به شدت در حال افزایش است. کشوری که از منابع انسانی غنی تر و افراد کارآفرین بیشتری برخوردار باشد از محرک های اقتصادی قوی تری بهره مند است و ایجاد ثروت در آن راحت تر صورت می پذیرد.
    برای دستیابی به کارآفرینی باید جنبه های مختلف آن را سنجید و تقویت نمود. در این راستا، شناسایی ویژگی های کارآفرینان بزرگ یک کشور و مستندسازی یکپارچه و انتشار تجارب و معرفی نقشه راهی که افراد کارآفرین در زندگی شغلی و شخصی خود به کار برده اند تا به قله های موفقیت دست یابند، می تواند سایر افراد جامعه را که آرزوهای بزرگ در سر می پرورانند و به دنبال راه حل و راهنما می گردند هدایت نماید.
    کتاب حاضر دربردارنده ی تجربیات کارآفرینان فارغ التحصیل، دانشگاه صنعتی شریف که در سال 84 شکل گرفته است، می باشد. پس از رایزنی با انجمن فارغ التحصیلان و کمیته های تخصصی دانشکده ها و گفتگوی دو طرفه با کارآفرینان برگزیده دانشگاه صنعتی شریف برای معرفی افراد مناسب به منظور مصاحبه، برگزیده شدند که در این انتخاب، تلاش شده تا افرادی از صنایع و تخصص های متنوع گزینش شوند و نه الزاماً برترین کارآفرین ها به ترتیب اولویت باشند.
    این مجموعه کتاب به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی جامع از فارغ التحصیلان دانشگاه با تأکید بر جنبه های کارآفرینانه و فعالیت های افراد در زندگی حرفه ای آنها به منظور توسعه کسب و کارهای دانش بنیان تهیه و تدوین می شود.
  6. یادداشت:این کتاب با شماره راهنمای HB 615 .D4 در کتابخانه دانشگاه صنعتی شریف موجود است
  7. یادداشت:گنجینه
  8. توصیفگرها:
  9.     کارآفرینی -- ایران -- مصاحبه‌ ها  
  10.     دانشگاه‌ ها و مدارس عالی -- ایران -- فارغ‌ التحصیلان -- مصاحبه‌ ها  
  11.     کارآفرینی -- ایران -- سرگذشتنامه