درحال بارگذاري...
${resourceTitle}
6176 Viewed

برنامه نویسی ویژوال + +C

بختیاری، شهرام , میرزایی، جعفر

  1. شرح مسئولیت:شهرام بختیاری، جعفر میرزایی
  2. محل نشر: تهران    ناشر: دانشگاه صنعتی شریف،مؤسسه انتشارات علمی    سال نشر: 1383   
  3. مشخصات ظاهری: یازده، 327 ص.: مصور، جدول
  4. یادداشت: کتابنامه
  5. خلاصه/چکیده:با توجه به این که فناوری های رایانه ای آنقدر با علم برنامه نویسی رایانه مرتبط شده اند، دانستن یک زبان برنامه نویسی به تنهایی تضمینی برای نوشتن برنامه کاربردی مناسب نیست.
    مترجم ویژال ++C محصول میکروسافت است و مبتنی بر جامع ترین و علمی ترین زبان برنامه نویسی (++C) طراحی شده است و برنامه نویسی تحت ویندوز را سرعت می بخشد. از آنجا که ویندوز عمومی ترین سیستم عامل رایانه های شخصی در ایران است، این مترجم مناسب ترین گزینه برای برآورده کردن نیازهای برنامه نویسی است.
    مباحث مطرح شده در کتاب دربرگیرنده مطالب ذیل است: فصل اول؛ ویندوز از نگاه برنامه نویسی، فصل دوم؛ دستور زبان ++C، فصل سوم؛ برنامه نویسی شیء گرا، فصل چهارم؛ محیط برنامه نویسی در ویژال، فصل پنجم؛ برنامه نویسی Win32، فصل ششم؛ برنامه نویسی مبتنی بر MFC، فصل هفتم؛ GDI و گرافیک مقدماتی، فصل هشتم؛ گرافیک پیشرفته در ویندوز، فصل نهم؛ دیالوگ ها و کنترل های رایج در ویندوز، فصل دهم؛ برنامه نویسی پیشرفته در ++C، فصل یازدهم؛ آشنایی با محیط ویژوال C++.Net، فصل دوازدهم؛ تکنولوژی Net. و زبان++MC، فصل سیزدهم؛ ساخت رابط گرافیکی با رده های Net.
    کتاب دارای دوپیوست، اختصارها، مراجع، واژه نامه ها و فهرست مطالب می باشد
  6. یادداشت:این کتاب با شماره راهنمای QA 76 .73 .C153 .B3 در کتابخانه دانشگاه صنعتی شریف موجود است
  7. یادداشت:گنجینه
  8. توصیفگرها:
  9.     سی + + (زبان برنامه‌نویسی کامپیوتر)  
  10.     ویژوال سی + +
  11. شناسه افزوده: میرزایی، جعفر